VISA MASTERCARD Swedbank SEB LHV EVL

Korduma Kippuvad Küsimused

  • Kui pikalt saan ette tellida - Vabade aegade olemasolul, saad kauba kätte samal päeval 1-2h pärast.
  • Mis on erikaal? - Erikaal on materjali mahu näitaja. Liiv on tihendamata ca 1,5-1,6 T/m3, tihendatult 1,8-2 T/m3, sõelutud mul kaalub 1,3-1,5 T/m3, killustiku erikaal on circa 1,3-1,4 T/m3.
  • Kui suur on materjali toov auto? - Autode mõõdud saad siit: https://www.isekallur.ee/est/hinnakiri/
  • Kas ma saan peale tellimust arve? - Jah, peale tellimust läbi e-poe väljastatakse Teile arve läbi meie kodulehe automaatselt.
  • Kuidas ma saan tellimuse teha? - Kõige mugavamalt saab tellida läbi meie kodulehe www.isekallur.ee, mis annab parima ülevaate materjalidest, tarneaegadest ja maksevõimalustest. Soovi korral saab tellimuse teha ka telefoni või e-maili teel.

  • Ma ei saa materjalile mida soovin tellimust teha? - Sel juhul võtke meiega kindlasti ühendust ühendust 56998014 või info@isekallur.ee. Kui kuvatakse tekst "toode pole saadaval" on ilmselt toode laost otsas. Kõikidele materjalidele nt dekoratiivkild, multš, liivatuskastid ei ole võimalik läbi kodulehe tellimuse tarnet pakkuda, sest tegu on piiratud saadavusega materjaliga mille osas tuleb meil väljastada laoseisu päring. Kõik teised pealehel kuvatavad tooted on laos olemas.

  • Kas ma saan tellida ka väljaspoole Harjumaad? - Ikka, võtke meiega ühendust ja teeme Teile parima pakkumise Teie soovitud materjalile ja soovitud asukohta.

  • Kas on oht, et unikivi või äärekivi läheb veoauto raskuse all puruks? - Kahjuks on see võimalus olemas. Auto lubamisel unikivile peate arvestama, et veoauto raskuse all võib unikivi või äärekivi vajuda või mõraneda. Oht on suurem kui auto peab kivi peal manööverdama. Enamasti seda siiski ei juhtu. Ohu vältimiseks soovitame kasutada kauba toomiseks võimalikult kerget ja väikest autot.

  • Kas on oht, et veoauto rikub mu muru? - Jah, eriti vihmase ilma korral, on suur oht muru katte rikkumiseks. Laadimise käigus kahjustunud pinnase eest vastutab klient.

  • Kas ma saan tellida eri materjalid ühe transpordiga? - Jah, see võimalus on olemas aga peab arvestama, et materjalid kastis segunevad ning neid ei ole võimalik eraldi maha kallata. Meie soovitame tellida koormad eraldi.

  • Kuidas ma saan sooduskoodi? - Sooduskoodi saate osaledes meie kampaaniates või tarbijamängudes. Soovitame jälgida meid https://www.facebook.com/isekallur/

  • Sooduskood ei tööta? - Sooduskoodil on kindel ajaraam, üldiselt on sooduskood kampaaniapõhine.

  • Ma ei saa enda soovitud materjali tellida? - Sel juhul võtke meiega kindlasti ühendust ühendust 56998014 või info@isekallur.ee. Kui kuvatakse info "toode pole saadaval" on toode ilmselt laost otsas. Kõiki materjale ei ole aga oma olemuselt võimalik otse kodulehelt aja peale tellida, sest nende kogus või väljastusaeg on piiratud, seetõttu palume saata päring vastavalt soovitud materjalile ja kogusele ning teeme Teile pakkumise. Kõiki teised, pealehel olevad tooted, on enamasti laos pidevalt olemas.

  • Kas ma saan kaubale ise järele tulla? - Puistes tooteid väljastame me vaid meie enda transpordiga.

  • Kas kaup jõuab täpselt kell 15:00 nagu ma tellisin? - Jah, 90% jutudest jõuavad meie professionaalsed autojuhid Teieni ilma tõrgeteta täpselt Teie tellitud ajaks +/-15min viitega. 10% juhtudel võib tulla ette takistusi, mis ei olene meist nt. ettenägematud õnnetused, millest on tekkinud ummikud, karjääride lõhkamistööd, auto purunemine teel jne. Autojuht võtab Teiega ühendust enne tellimuse täitmist.

  • Kui kõrge peaks olema mulla haljastuskiht? - Ideaalis vähemalt 10cm.


  Saada hinnapäring siit
Liitu meie uudiskirjaga » 
  Isekallur.ee | Kalluri teenused

Isekalluri teenused on suunatud väiketarbijale, kellel puudub vajadus liiga suure koguse mulla, liiva vm materjali ostmiseks. Kõik portaalis müüdavad materjalid pärinevad vaid sertifitseeritud tarnijatelt ja karjääridest.